Sony PlayStation 3 Slim 120GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PlayStation 3 Slim 120GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Marcovski 25-03-2011

Sinds 11-2009 ben ik in het bezit van een PS3 slimline 120Gb.Ik had bij aankoop de keuze tussen een 120 of 250Gb schijf met een prijsverschil van €60. Het enige wat ik doe op de schijf is het opslaan van spelgegevens en Playlists voor Vid-zone. Ik heb nu 12Gb gebruikt na al die tijd dus heb ik de juiste keuze gemaakt.

Alles ziet er degelijk uit en ligt goed in de hand. De draadloze controller werkt via Blutooth en heeft een long-life battery. Op 1 opgeladen controller kun je echt heel lang vooruit en het wordt ruim aangegeven wanneer het tijd begint te worden om deze op te laden. Ook de Blu-Ray doet zijn werk verbluffend goed. In combi met een HDTV weet je echt niet wat je ziet als je een Blu-Ray film opzet.

De degelijkheid is OK maar ik kwam er achter dat de controller na verloop van tijd niet bleek opgewassen tegen de krachten van het spelen. Bij de Rechter Joystick (R3) was een stukje van de behuizing afgebrokkeld. Zou mijn inziens niet mogen gebeuren. Verder slechts incidentele gevallen zoals games die vast lopen en net na het laden een sneeuwerig beeld gedurende 2 seconden. Let wel: Dit is in anderhalf jaar tijd hooguit 3 a 4 keer voorgekomen.Ik had hiervoor ook de PS1 en PS2 en ook de PS3 had weer de kwaliteit die ik van Sony gewend ben. TOP dus.

Verdere voordelen TOV de X-Box:
1) Duidelijk stiller
2) Compacter kwa vormgeving (Slim Line)
3) Voorzien van een Blu-Ray speler
4) Gratis gebruik van PSN (Playstation Network) Voor het spelen van Multiplay Games en het gratis afspelen/downloaden van Video Clips in HD en verscheidene andere zaken.

De PS3 is een zeer goede en degelijke aankoop.

JozZz 03-02-2010

Top apparaat! Heb hiervoor een PS2 gehad waar ik mischien 3x mee gespeeld heb. Nu een mooie LED LCD tv hangen en dan kon de Playstation 3 er natuurlijk niet aan otbreken, ook door de ingebouwde BLU-Ray speleer is het zeker een aanvulling aan de Home-Cinema. Alle online diensten maken het zeker een plezier om mee te spelen.

DeDominee 23-11-2009

Heb sinds een paar dagen een PS3 Slim, en ben er helemaal tevreden over!

Had hiervoor een Xbox360, maar de PS3 is vele malen beter.
De xbox maakt behoorlijk lawaai, en de PS3 in nagenoeg stil.
En met de PS3 kan je BleuRay afspelen, iets wat je met de Xbox360 niet kan. Vind dit zelf ook een voordeel.

Ben zeer over de PS3 te spreken, mocht je twijfelen.. Je zult geen spijt hebben van je aankoop!

Grivo 22-10-2009

Heb de ps3slim nu een tweetal weken in bezit, heel tevreden over, slikt bijna alles, blu ray, avchd, ook dual layer avc, was voor mij belangrijk, om mijn vakantievideo's in hd, op dvd dl te kunnen brannden, (doordat ik nog geen blu ray brander heb) daar past ongeveer 1uur hd op, heb de beeldkwaliteiet vergeleken met panasonic blu ray, en geen merkbaar verschil, allen dat de Ps3 slim sneller is kortom alleem maar geoie punten, het enige minpunt dat ik heb kunnen vinden is, dat de ventilator toch goed hoorbaar is, maar niet echt storend
Als ik een usb stick plaats, en ik klik op usb staat er meestal, er zijn geen titels
maar in plaats van op usb te klikken, klik op de groene driehoek, en dan alles weergeven, dan lukt het wel
Een prima toestel

celmeli 14-09-2009

in een woord geweldig!!!!
ik had hiervoor een 40 gb versie en deze heeft wel veel verbeteringen ten opzichte van ouwe model.ik zal paar voor en nadelen noemen om te vergelijken

voordelen:eindelijk bitstreaming mogelijk van hd audio formaten zoals DTS HD MA en DOLBY TRUE HD.
-muisstil,bij ouwe model hoor je wel ventilatie tijdens stille momenten van de film.
-SACD ondersteuning (alleen 60gb versies ondersteunden deze feature)
-verbruikt 38% minder energie
-smaller en lichter
-HDMI CEC (andere hdmi apparaten kunnen met elkaar verbonden worden
-mooie design

nadelen:
-geen power on/off button achterzijde
-nog steeds 2 usb ingangen en geen kaartslot

wat kan hij wel afspelen.

wel:

OGG No

AAC Yes

SACD Yes

DVD Audio No

deze machine is echt een alles kunner.

vragen van GRIFO EN PAULUS55:
hij kan AVCHD afspelen
hij ondersteunt geen ps2 spellen wel ps1.

ik heb hem nu 2 weken en moet zeggen dat ik nu meer plezier heb dan mijn vorige ps3,niet dat de ouwe ps3 slecht is ,maar het is wel verbeterd versie.